Rabobank heeft onlangs een nieuwe merkcampagne gelanceerd met de tagline 'Onze bank'. Deze campagne benadrukt de unieke coöperatieve mentaliteit van de bank en richt zich specifiek op de 2.3 miljoen leden van Rabobank. De campagne is ontworpen om de leden van de bank in het zonnetje te zetten en om de betrokkenheid van de leden te vergroten.
Focus op coöperatieve waarden
Met de nieuwe merkcampagne wil Rabobank haar coöperatieve waarden benadrukken. Als coöperatieve bank is Rabobank eigendom van haar leden, wat betekent dat de belangen van de leden centraal staan in alle beslissingen die de bank neemt. De campagne wil laten zien dat Rabobank meer is dan alleen een financiële instelling, maar een gemeenschap van mensen die samenwerken voor een betere toekomst.
Toekomstige campagnes in dezelfde stijl
De nieuwe look & feel van de merkcampagne zal ook worden doorgevoerd in toekomstige campagnes van Rabobank. Hiermee wil de bank een consistente en herkenbare uitstraling creëren in al haar communicatie-uitingen. Door vast te houden aan deze stijl hoopt Rabobank haar merk te versterken en eenheid uit te stralen naar haar klanten en leden.
Al met al is de nieuwe merkcampagne van Rabobank een belangrijke stap om de coöperatieve identiteit van de bank te benadrukken en haar leden te betrekken bij de missie en waarden van de organisatie. Met deze campagne laat Rabobank zien dat zij meer is dan alleen een bank, maar een gemeenschap van mensen die samenwerken voor een betere toekomst.