DeGiro scoort hoog op waardestrategie 'beste proces'

<span class="c5">DeGiro scoort hoog op waardestrategie 'beste proces'</span>

Uit het onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders blijkt dat DeGiro de hoogste score behaalt op de waardestrategie 'beste proces' in vergelijking met andere partijen in de financiële sector. Deze score is opvallend hoog in vergelijking met banken en hypotheekverstrekkers.

Beleggingspartijen domineren op 'beste proces'

Het onderzoek toont aan dat beleggingspartijen over het algemeen hoger scoren op de waardestrategie 'beste proces' dan banken en hypotheekverstrekkers. Dit suggereert dat beleggingspartijen meer aandacht besteden aan het optimaliseren van hun processen om zo de beste service te kunnen bieden aan hun klanten.

Gemiddelde score op 'beste proces' hoger dan op 'beste product' en 'beste service'

Een interessante bevinding uit het onderzoek is dat de gemiddelde score op 'beste proces' hoger is dan de scores op de waardestrategieën 'beste product' en 'beste service'. Dit wijst erop dat Nederlandse consumenten meer waarde hechten aan een efficiënt en goed georganiseerd proces dan aan het aanbod van producten of de kwaliteit van de service.

Al met al laat het onderzoek zien dat DeGiro een sterke positie inneemt op het gebied van procesoptimalisatie in de financiële sector. Dit kan een belangrijke factor zijn voor beleggers bij het kiezen van een geschikte beleggingspartij. Voor meer informatie over het onderzoek en de resultaten, kun je terecht op de website van InFinance.