##
Morgen gaat de nieuwe ‘Even Apeldoorn bellen’-commercial ‘Scammers’ (=oplichters) in première. Dit is de 63ste commercial in de langstlopende reclamecampagne van Nederland, bekend van bekroonde klassiekers als ‘Rio’, ‘Leeuw’ en ‘Acupunctuur’.
## Tussenkop: Iconische reclamecampagne
De 'Even Apeldoorn bellen' reclamecampagne van Centraal Beheer is een van de meest iconische in Nederland. De commercials staan bekend om hun humoristische en creatieve insteek, waarbij alledaagse situaties op een verrassende manier worden uitgebeeld.
## Tussenkop: Bekendheid en herkenbaarheid
"Heel Nederland kent ons van ‘Even Apeldoorn bellen’. De slogan is niet voor niks een begrip in de Dikke Van Dale en een dagelijks onderdeel van het Nederlandse taalgebruik geworden," aldus een woordvoerder van Centraal Beheer.
## Tussenkop: Voortdurende vernieuwing
Met de lancering van de 63ste commercial blijft Centraal Beheer zich vernieuwen en inspelen op actuele thema's. De 'Scammers'-commercial belooft wederom een creatieve en humoristische kijk op een herkenbare situatie.
## Tussenkop: Klassiekers en prijzen
De reclamecampagne van Centraal Beheer heeft in de loop der jaren meerdere bekroonde commercials voortgebracht, zoals 'Rio', 'Leeuw' en 'Acupunctuur'. Deze klassiekers hebben niet alleen bijgedragen aan de bekendheid van het merk, maar hebben ook diverse reclameprijzen gewonnen.
## Tussenkop: Première van 'Scammers'
De première van de 'Scammers' commercial belooft weer een hoogtepunt te worden in de geschiedenis van de 'Even Apeldoorn bellen' campagne. Met een mix van humor, creativiteit en herkenbaarheid hoopt Centraal Beheer opnieuw het publiek te verrassen en te entertainen.
Het bericht <a href="https://www.infinance.nl/artikel/centraal-beheer-lanceert-63ste-even-apeldoorn-bellen-commercial/">Centraal Beheer lanceert 63ste ‘Even Apeldoorn bellen’-commercial</a> verscheen eerst op <a href="https://www.infinance.nl">InFinance</a>.